nog maar 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Lemelerveld, Nederland van Milou Schuurman - WaarBenJij.nu nog maar 1 nachtje slapen.. - Reisverslag uit Lemelerveld, Nederland van Milou Schuurman - WaarBenJij.nu

nog maar 1 nachtje slapen..

Door: Milou

Blijf op de hoogte en volg Milou

16 Februari 2014 | Nederland, Lemelerveld

Over een paar uurtjes gaat de wekker en is het tijd om naar Schiphol te gaan. Het grote avontuur gaat beginnen.

Samen met twee medestudenten ga ik naar Gambia. Hier zullen we samen aan een gezamenlijk project gaan werken die we overnemen van de groep die voor ons in Gambia zijn geweest. Ook ga ik een aantal dagen in de week in het Health Centre in Brikama stage lopen.

Ik zal proberen om regelmatig reisverslagen op deze blog te plaatsen. Mocht je mij willen volgen dan kun je je ook aanmelden in de mailinglijst.

liefs Milou

• 16 Februari 2014 - 19:21

Martijn, Marianne En Guusje:

we gaan jou zeker volgen
    goeie reis en heel veel plezier

• 16 Februari 2014 - 19:21

Roy En Marga:

Hey Milou,

heel veel succes en vooral plezier in Gambia! Geniet van de tijd daar en we zien je in juni wel weer verschijnen.

Groetjes Roy en Marga

• 16 Februari 2014 - 19:24

Oda:

Heel gaaf!!!
    Heel veel plezier en vooral succes in Gambia!
    geniet van die geweldige avontuur!

Liefs Oda

• 16 Februari 2014 - 19:52

Mieke Kramer:

goeie reis en geniet ervan

• 16 Februari 2014 - 23:15

Carry:

heel veel succes en geniet ervan. Ga je volgen

• 18 Februari 2014 - 09:55

Geert Holwerda:

Dag Milou, veel plezier gewenst de komende maanden. Laat je wat van je horen? Ben wel heel erg benieuwd!

Groeten, Geert